onsdag, januari 20, 2010

EOTD - Plommon

En massa skuggor har jag använt men inte sjutton blev det så mycket plommon! Allt gick fel redan från början när jag skulle testa en skugga i 88-paletten som jag inte använt förut och den visade sig bli lite annorlunda än vad jag hade tänkt när den kom på huden. Så med tanke att jag var tvungen att utgå från den så blev det sedan inte så mycket plommon. Det jag använt är i alla fall flera färger från 88-paletten från Queens & Shadows, "Sharp" från Mist (den mörka som ligger ytterst på ögat och ner under ögat), "Satin" från MUS är highlighter. Gel eyeliner"Black" från MUS ligger längs den övre fransraden. Dessutom har jag piffat till det lite med glittergelen "Acron" från
MUS. Mascara är som vanligt Voluminous "Black" från L'Oréal. Glittret syns lite dåligt på bilden, men det är där i alla fall.

Tjejerna hade varit jätteduktiga och kollegorna V och K hade lyckats bäst med att få till plommonfärger medan kollegan M hade den makeup som stack ut mest. Det är så kul att se hur dom vågar lite mer för varje dag som går. Imorgon ska vi göra hallon och några gruvade sig lite för hur dom skulle göra men jag tror det blir jättebra.

3 kommentarer:

J sa...

Åhhh plommon, en av mina favoriter. Kram raring!

Sminkan sa...

Ser jättefint ut!

Fru Choklad sa...

Hanton: Ja det blev mer lila än plommon, men bra ändå.

Sminkan: Tack!